Who links to my website? Technorati Profile Follow my blog with bloglovin´ Other Languages Blog Directory Technorati Profile Min kone Quilter Min kone Quilter: Æ trengte lesestoff <meta content='dddc4c325a93b320e4014be0a3762f579c756e13' name='tradetracker-site-verification'/>

lørdag 28. mars 2009

Æ trengte lesestoff



Litt mer om turen min til Alta nylig. Æ kom litt tidlig ut til Evenes Luftahavn, og jeg viste at det ville bli litt venting på flyplassen både oppover og på tilbaketuren. Da er det jo greit å ha litt å lese i.

Normalt kjøpe jeg jo aviser, 2-3 stykker er normalen, men denne gangen tenkte jeg at jeg også skulle kjøpe meg et blad å lese i.

Jeg vandret bort til bladhylla i Narvesenkjosken. Der sto jeg å studerte tilbudet fram og tilbake. Hva skulle jeg kjøpe da. Skulle jeg gidde å sitte å lese motorsykkelblader eller skulle jeg kjøpe PC blader eller økonomiblader. Uff, æ var usikker.

Så fikk jeg øye på Quilteblader i nederste hylle. -I ettertid kan jeg ikke forklare hvorfor, men plutselig så sto jeg med et Quilteblad i handa. Åpnet det å bladde fram og tilbake!

Da kom jeg til meg selv. Intuitivt snurra hodet hastig fra den ene siden til den andre side samtidig som jeg drefsa bladet tilbake i hylla. Enda en gang snurra hode fram og tilbake for virkelig forsikre meg om at ingen andre hadde observert meg. Av en eller annen grunn var jeg snar med å forlate bladhylla for så å komme meg i betryggende avstand fra Quiltebladrekka. Det må ha vært frykten i å plutselig bli "knepet" av en bekjent idet jeg står å blar igjennom et Quilteblad på Evenes Lufthavn! Narvik-gutter gjør ikke sånn!





Snakkes.