Who links to my website? Technorati Profile Follow my blog with bloglovin´ Other Languages Blog Directory Technorati Profile Min kone Quilter Min kone Quilter: Stoff og tråd, thats the question <meta content='dddc4c325a93b320e4014be0a3762f579c756e13' name='tradetracker-site-verification'/>

onsdag 19. november 2008

Stoff og tråd, thats the question

Neste onsdag reiser vi til Spania. Vi har hus der nede. Da blir det ikke sying. Hun har ønsket seg en maskin som kunne stå i Spania, men dessverre (for henne) så har hun ikke funnet en ordentlig Quiltemaskin.

Her for et par måneder siden gikk hun til innkjøp av en reisesymaskin, men den blir ikke med til Spania denne gang. Janome trur jeg maskinen het. Vel, det blir sikker noen innkjøp likevel. Vi tar alltid en tur på markedet for å se etter stoffer og sytråd. Enda har hun tilgode å finne Quiltestoffer på markedene, men sytråd derimot. Ja det skal jeg fortelle deg, her blir det kjøpt inn.

- Det er jo bare en tredjedel av prisen hjemme! - Klart jeg må kjøpe i bøtter og spann da! - Ja. du skal bare kjøpe du, svarer jeg. - Bare vi får plass til et par flasker Brandy med oss hjem så.

Hun har et poeng ja. Hvorfor koster ei snelle med sytråd 1 euro i Spania, men mellom 20 og 25 kroner i Norge. Ok, det var nok for denne gang.

Til slutt et ord for dagen:

For dem som våger å være sinte, kommer latteren lettere. Lise Valla
Posted by Picasa