Who links to my website? Technorati Profile Follow my blog with bloglovin´ Other Languages Blog Directory Technorati Profile Min kone Quilter Min kone Quilter: Huset vårt i Spania er til salgs <meta content='dddc4c325a93b320e4014be0a3762f579c756e13' name='tradetracker-site-verification'/>

søndag 17. januar 2010

Huset vårt i Spania er til salgs


Ja, så er tiden inne for å begynne å markedsføre huset vårt i Spania for salg. Jeg har ikke fortalt det tidligere, men da kona var i Spania i oktober så var ho nede å overtok vårt nye hus. Vi har nemlig kjøpt oss en flott villa nå.
Dette huset, som vi snart har hatt i 10 år skal nå selges. Vi skal i alle fall prøve. Akkurat nu er huset leid ut, så det blir ikke før mai, men det er vel like greit å begynne markedsføringen nå.
Har dere lyst å se hjemmesiden jeg har laget, så er det bare å gå inn på lazenia.no
Dersom dere har lyst å kjøpe eller kjenner noen, som igjen kjenner noen som har tenkt å kjøpe, så er det bare å spre web-adressen fritt.
Jeg takker selvfølgelig for hjelpen. Det blir selvfølgelig litt dumt å tilby noe quiltesaker som takk for hjelpen, men kanskje jeg kunne sy noe i stedet til den som ordner et salg.
Snakkes