Who links to my website? Technorati Profile Follow my blog with bloglovin´ Other Languages Blog Directory Technorati Profile Min kone Quilter Min kone Quilter: Julegavetips Man bag <meta content='dddc4c325a93b320e4014be0a3762f579c756e13' name='tradetracker-site-verification'/>

søndag 13. desember 2009

Julegavetips Man bag


Vi var ute å reiste her for et par uker siden. Faktisk i Spania, men det kan jeg omtale en annen gang. Det som jeg tenkte i dette innlegget var handvesker til mannfolk. Ja nettopp! Mannfolk-handvesker.

Vi satt å ventet på neste fly og da sitter man gjerne å ser på folk som haster forbi i alle retninger. Så la jeg merke til at det var veldig mange mannfolk som gikk med små vesker. Ikke sånne små vesker som noen mannfolk går med rundt håndleddet, men skuldervesker. Så ble vi stående bak en mann med ei sånn veske i innsjekkingskøen. Da han hepset opp lokket og dro fram billett og passet, da så jeg hvor praktisk dette var. Jeg hadde nemlig basert meg på å bruke lommene i buksen og jakken. Det som da er viktig når man skal ha noe fram herfra, da bør man huske hvilken lomme de forskjellige tingene ligger.

Det seineste er altså at mannfolk er begynt å gå med vesker, på samme måte som alle kvinnfolk har gjort i generasjoner. Det som er spesielt med disse veskene, er at de helst skal være skulderveske. I vesken skal det da være plass til mobiltelefon, nøkler , ipod, skrivesaker, leatherman, osv.


Da tenkte jeg at dette måtte jo være en kjempefin sak for dokker Quiltedamer. Dokker må nu innrømme at de fleste ting som bli sydd, er til hus og hjem, toalettsaker og damevesker. Det er vel ei og annen toalettmappe som blir produsert til herrer, men de fleste ting er vel typiske damegreier.

Altså mellom oss. Jeg kunne faktisk tenkt meg ei sånn veske. Er det noen som har mønter eller har evne til å designe et mønster på ei sånn veske? Det er selvfølgelig mulig å kjøpe ei veske som her vist, men det hadde jo vært tøft å ha ei Quilteveske.

For å hjelpe dokker med noen flere eksempler, så kan dere se på sidene:
http://www.kineda.com/top-10-ultimate-metrosexual-man-bags/

http://www.manbag.com/product-DTRK.htm






Dette er jo et flott julegavetips?

Snakkes