Who links to my website? Technorati Profile Follow my blog with bloglovin´ Other Languages Blog Directory Technorati Profile Min kone Quilter Min kone Quilter: Riktig God Jul alle sammen <meta content='dddc4c325a93b320e4014be0a3762f579c756e13' name='tradetracker-site-verification'/>

tirsdag 22. desember 2009

Riktig God Jul alle sammen

Da er huset snart helt fullt av barn og barnebarn. Det blir koselig og ha flokken samlet igjen. Borte er alle stoffruller og skjærebrett. Nå er all produksjon enten sendt av gårde, eller noe ligger innpakket under juletreet.

Det har dessverre blitt litt lenge mellom hvert innlegg den siste måneden. Det er ikke for at det har vært stans i quiltingen, men det har vært veldig mye annet for meg. Jeg kan jo nevne julebord. Man har vært med å arrangere og å delta, og det tar jo på. Noe sitter i kroppen enda. Det har gjort seg utslag i en beskjeden vektøkning. - Ikke så stor. Bare noen få prosent.

Det blir nyttårsforsettene som får stri med det. Når hverdagen er tilbake, så går alt sånn mye lettere. Egentlig så var det ikke det jeg skulle skrive om. - Vekta mi! Jeg skulle ønske dere alle sammen en riktig God Jul. Kos dokker med familie, venner og bekjente. Spis god mat med en quilteduk eller quiltespisebrikke som underlag. Ta av grytene med en quilteklut eller kryp under et stor og deilig quilteteppe. I strømpen ligger det sikkert et quilteblad og noe quiltesmågodt (trådsneller).

Snakkes.


Ps. Kona hilse også.
Posted by Picasa