Who links to my website? Technorati Profile Follow my blog with bloglovin´ Other Languages Blog Directory Technorati Profile Min kone Quilter Min kone Quilter: Krypeteppe til prinsessa <meta content='dddc4c325a93b320e4014be0a3762f579c756e13' name='tradetracker-site-verification'/>

fredag 26. mars 2010

Krypeteppe til prinsessa

16032010212 Kona har laget et kjempefin krypeteppe til prinsessa. Egentlig så fikk jeg ikke lov til å ta bilde av dette krypeteppet. - Det er ikke ordentlig Quilting, fikk jeg beskjed om. - Hvordan da, lurte jeg på? - Det er jo ferdige lapper som bare er sydd på et stoff og sa har jeg bare Quiltet over. - Ikke skjønne nu jeg forskjellen, symaskinen har vært fremme og det kan vel ikke spille så stor rolle hvor du har sømmene?

Vel, jeg synes nu det var et flott teppe likevel, selv om figurene var ferdige brikker. Det blir sikker koselig å ligge å krype på dette teppet mellom måltidene før hun sovner igjen.

Påsken nærmer seg nå med raske skritt og det er signalisert en stoff fri påske. Symaskinen skal få hvile.

Snakkes.