Who links to my website? Technorati Profile Follow my blog with bloglovin´ Other Languages Blog Directory Technorati Profile Min kone Quilter Min kone Quilter: Sommerveske under produksjon <meta content='dddc4c325a93b320e4014be0a3762f579c756e13' name='tradetracker-site-verification'/>

søndag 7. mars 2010

Sommerveske under produksjon

07032010202Selv om det er lite som ligner på vår akkurat nå, så er vi faktisk kommet inn i den første vår måneden.   Vi har hatt en kald vinter, ikke så mye sne, men veldig, veldig mange grader med minustegn forran.   Akkurat nå er det faktisk 6 varmegrader, men i neste uke er det meldt sne igjen.  Egentlig så gjør det ikke så mye, og i hvert fall ikke for kona.   Ho er i full gang med å forberede sommeren.   Akkurat nå går det i sommerveske.  Egentlig ei veldig fin veske, men mye arbeid.  

Først var det å lese mønsteret som var på engelsk, og så var det tegning og applikering, og akkurat nå er det brodering.   Ansiktene skal broderes og det skal broderes inn tekst på vesken.   Den blir nok veldig fin.

Ellers så nærmer det seg årets første Quiltetreff.   Førstkommende helg er det samling på Bjerkvik hotell, 3 mil nord for Narvik.   I fjor spurte jeg om hun skulle kjøre fram og tilbake hver dag.   - Ho svarte med et bestemt blikk ho har, så i år har jeg ikke orket å utsette meg for det igjen.

Hele uken som kommer nå, blir nok å gå med til pakking og planlegging.  Avreise fredag morgen og hjem søndag kveld.   Noen av Quiltedamene reiser faktisk til Bjerkvik allerede torsdag, men ikke konen denne gang.

Snakkes.