Who links to my website? Technorati Profile Follow my blog with bloglovin´ Other Languages Blog Directory Technorati Profile Min kone Quilter Min kone Quilter: Kvinner er intelligente vesener <meta content='dddc4c325a93b320e4014be0a3762f579c756e13' name='tradetracker-site-verification'/>

mandag 11. mai 2009

Kvinner er intelligente vesener

Det har faktisk vært litt lite Quilting i det siste. Det har vært mye annet som er blir prioritert fram for tiden. Det er jo gledelig, for da får man hjelp til hagearbeid, vårpuss og mye annet. Dokker andre har vel ikke tid til slikt?

Æ har også tatt mange fine bilder av tidligere quiltearbeid, men ho har fått det for seg at ho skal godkjenne alt på forhånd, og da blir ho så kresen. - Nei det kan du ikke bruke, de andre er jo mye flinkere enn hva jeg var da!
- Vel, det skal nok bli bilder etterhvert, trur jeg.

I mellomtiden kan jeg jo fortelle en liten historie som kom forbi.

En mann ringte hjem til sin kone og sa: "Kjære, jeg har blitt spurt av sjefen min om jeg og en del andre kollegaer vil være med på fisketur. Vi blir borte i en uke, og dette er en god anledning for meg til å be om forfremmelsen som jeg har lyst på. Så kan du være så snill å pakke nokk klær for en uke framover og ta fram fiskeutstyret mitt?

Vi drar rett fra kontoret og jeg svinger hjemom for å hente sakene mine. Og, kan du være så snill å pakke ned den nye blå silkepyjamasen min?" Kona tenkte at dette var litt merkelig, men som den gode kone hun er, gjorde hun som mannen ba om. På slutten av uken kom han hjem, han så trett ut, men var ellers i fin form.

Konen ønsket han velkommen hjem og spurte hvordan det hadde gått? Han sa."Jo, det ble mange laks, noe ørret og litt sverdfisk. Men hvorfor pakket du ikke min nye blå silkepyjamas slik jeg ba deg om?



"Du kommer til å elske svaret...
Kona svarte:" Det gjorde jeg. Den ligger i fiskevesken din.....!!"


Snakkes.