Who links to my website? Technorati Profile Follow my blog with bloglovin´ Other Languages Blog Directory Technorati Profile Min kone Quilter Min kone Quilter: Symaskina blir igjen <meta content='dddc4c325a93b320e4014be0a3762f579c756e13' name='tradetracker-site-verification'/>

lørdag 18. april 2009

Symaskina blir igjen


I morgen er det hjemreise til gamlelandet. Rolige dager under Spanias sol er nu snart forbi. En herlig forlenget påskeferie med litt av hvert; sykling, turgåing, lesing, vennebesøk, restaurantbesøk, soling og ikke minst symaskinarbeid og håndarbeid.
Nu klargjøres det for litt pakking, men nu skal jeg fortelle noe, hør her: Symaskina skal bli igjen! Fikk dokker med dokker det? Symaskina skal være igjen i Spania!
Riktignok har ho en til maskin hjemme i Narvik, men jeg trudde faktisk det var noe uadskillelig her. Dere trur sikker det samme som rant meg i hu, dette Quiltegreiene sitter ikke særlig dypt når ho forlater en "venn" i utlandet.
Det som jeg ikke tenkte på, ble så tydelig klargjort for meg av kona: - Vi skal jo ned igjen hit i juni, sier kona med et svakt ristende hode. - Ja, men da blir det jo sying her i sommer også, sier jeg halvt spørrende. Ho bare ser opp på meg og så fortsetter ho å pakke.
Ho hadde altså en plan med det også.
Snakkes.